• research
  • Points de vente
  • newsletter
  • Benim Cildim

Evde, işte, yolda: Günlük yaşamınızda spor ve sağlığı birleştirmek erken yaşlanmanızı yavaşlatır!

LeBootCamp fitness programının yazarı ve kurucusu, yaşam koçu Valeria Orsoni ile genç kalmak için günlük yaşamda ne tarz değişiklikler yapılabileceği hakkında konuştuk ve işin sırrını sizin için çözdük!

Evde


Sabah uyandığınızda yatağın sağ tarafından, yavaş hareketlerle kalkarak güne başlamak iyi bir adım olacaktır.

Güne, rutin uyanma zamanınızdan 15 dakika daha erken uyanarak başlayın. Bu erken uyanma, vücudunuzun ve zihninizin yavaşça kendini güne hazırlamasına yardımcı olacaktır. Valerie, uyumadan önce, cihazları başucumuzdan uzak tutmamızı (hatta mümkünse başka bir odada tutmak) ve uyanır uyanmaz telefonumuzu kontrol etme alışkanlığımıza karşı koymamız gerektiğini öneriyor. Bunun yerine, “Güne en az 10 dakika esneme hareketleriyle başlayın” diyor. Valerie’ye göre günlük yaşadığımız stres ile mücadele için pozitif tavır oldukça önemli. Güne neşeli başlamak için, meditasyon yapabilir, olumlu düşüncelerle zihnimizi rahatlatabiliriz. Bu pratikleri, 4-6 hafta boyunca düzenli olarak tekrarlarsak, alışkanlığımız haline geleceğini siz de farkedeceksiniz.

Yolda


Stresten uzak bir yolculuk geçirebilmek için, nefesinizin ve duruşunuzun bilincinde olmak önemlidir, böylece işe pozitif bir şekilde giderek enerjinizi yüksek tutabilirsiniz.

Hava durumu ne olursa olsun, cildinizi korumak için güneş kreminizi unutmayın ve bunu 2-3 saatte bir yeniden uygulayın. Eğer işe arabayla gidiyorsanız, gitmeden önce günlük yürüyüş yapmanız modunuzu yükseltmeye yardımcı olacaktır. Arabaya bindiğiniz anda nefes alıp, omuzlarınızı bükmek yerine mutlaka dik tutun. Eğer toplu taşıma aracı kullanıyorsanız, duruşunuza dikkat edin: ayaktayken dik durup nefes alın, böylece nefes alırken mideniz omurganıza doğru geri çekilir ve eklemlerin esnek kalmasına yardımcı olur.

İşte


Günlük zamanımızın çoğu işte geçiyor, bu yüzden genç kalabilmek için cildimize faydalı bir rutin oluşturmak oldukça önemli.

İş yerindeyken, iş arkadaşlarınıza elektronik posta göndermek yerine onlarla kişisel olarak konuşmayı tercih edebilirsiniz. Bu, sizin onlar tarafından daha olumlu bir tepki ile karşılanmanızı sağlarken, sizi de hareket ettirip daha verimli olmanıza yardımcı olur. Günde 15 dakika gülmek hem endorfin hormonu salgılamanızı sağlar, hem de Jogging egzersizi yaparken attığınız stresle eş değer olarak kalbinize iyi gelir. Buna ek olarak, mesela öğle yemeğinize yürüyerek gidebilirsiniz. Öğlen yiyeceğiniz sebze, meyve ve tam tahıllı besinler sağlınıza iyi gelecektir. Haftada bir kez sizi zihinsel olarak zorlayan ve zihinsel yetenek gerektiren golf, dans veya kapalı alan aktiviteleri gibi fiziksel deneyimleri mutlaka denemelisiniz!

Cilt Bakımı için Ürün Önerileri

Daha fazlasını okuyun

Vichy’i Keşfedin

Dinlenmiş Görünen Aydınlık Gözler için 5 İpucu

Uykusuzluk asla affetmez! Göz çevresinde oluşan mor halkalar, derinleşen çizgiler ve matlaşan bir cilt tonu görünümünde etkisi büyüktür. Tüm bunlara rağmen, birkaç ipucu ile dinlenmiş bir cilt görünümü elde etmek mümkün! İşte ipuçları…

makaleyi okuyun

go to top